Haft en ledig och skön helg. Efter jobbet ...

Haft en ledig och skön helg. Efter jobbet på fredag så förberedde jag plankstek som vi hade till middag och efter det bakade jag och Gabriella en kladdkaka som hon skulle ha på lördagen på sin tjejkväll. Igår fixade vi och donade tills tjejerna skulle komma med att duka och fixa med maten. Vi åt Tacos och sen försvann dom upp på Gabriellas rum och spelade spel och skrattade. Idag har solen varit framme igen och Stefan och jag gick på en promenad och sen fick Angelica träna på att cykla. Vi försöker få henne att cykla utan stödhjul men hon har inte riktigt balans ännu. Sen ikväll blev det spinning och nu är jag dödens trött och ska sova. Arbete väntar i morgon. Sov gott alla Ni där ute!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0