William har fått vara hemma från skolan i ...

imag0345 (MMS)

William har fått vara hemma från skolan i veckan pga sin tumme, men i morgon skall han få gå. Han har klarat sig utan alvedon hela dagen idag utom nu ikväll innan han skulle sova. Och han har lärt sig dra igen dragkjedjan på jackan utan att använda tummen:) nageln på tummen är helt blå och svullen . Han har fått vara med både mig och Stefan på jobbet så slapp vi ta ut VAB. Idag var jag med Gabriella till Iggesund för att ta första gardasil sprutan. Efter att hört både det ena och det andra så valde jag att hon skulle ta den. Fick oxå idag sitta i fikarummet med doktorn (på hans rast) och ställa lite frågor så det kändes bra. Sen var jag och Gabriella ner på stan som hade kvällsöppet och Shoppade lite. Hon hade presentkort och hittade fina sommarkläder. Jag köpte en tröja oxå, en gul (hör och häpna) :) lägger ut en bild på min lilla gullhöna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0