Helgen som gått har varit trevlig. Trots a...

Helgen som gått har varit trevlig. Trots att Stefan fick ställa in Lidingöloppet. Vi åkte tidigt till Stockholm och gick på staden en sväng. Jag hittade skor som jag Ska ha på bröllopet så nu fattas bara örhängen och ett armband. Sen åkte vi båt och det var en fin båt men Birka är nog bäst;) På fredag ska jag på Seans i Näsviken med mamma och Beatrice. På lördag åker jag, mamma och Gabriella på ytterligare en båttur denna gång med Birka. Mysa lite med Gabriella och gå på spa. Härligt.


Kommentarer
Postat av: Julia Lahti

FIN BLOGG! Följa varandra på bloglovin?? :)

2011-09-27 @ 09:12:11
URL: http://julialahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0