Uppdatering

Nu har jag inte skrivit på över en vecka, har väl inget intressant att skriva heller om jag ska vara ärlig. Vad har veckan bestått i då? Hm...bakade ju en del både till Andreé och tills Gabriella fyller år. Andreé öppnade ju sitt café i lördags och det hade varit hur mkt folk som helst där då. Jätte roligt för honom om det går bra. Vi hade oxå en spa kväll på jobbet, vilket var himla trevligt. Många skratt blev det.... Sen blev Angelica tvärt dåligt på torsdag e.m, plötsligt hade hon 39 graders feber. Så blev bara en kvällstur för mig att jobba förra veckan. Ja hade ju bara två ändå ;) Men nu är det då Willliams tur att vara sjuk, så är hemma med honom idag. Blev inte mkt gjort i helgen, Stefan skulle åkt slalom med William,han har aldrig testat det men eftersom han började lördag morgon med lite feber blev det inget av det. Jag och Gabriella for ner på stan för att kolla lite kläder, men vi hittade bara varsin tröja. Tänkte leta lite nytt tills vi ska till Teneriffa! Den långa väntan är snart över=) Ska bli underbart!! Just nu längtar jag bara efter att få gosa med Elisia, men eftersom vi är krassliga vill vi vänta med det. Mamma och Pappa är där nu, lyllos dom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0