Trött

Har jobbat i helgen med delad tur i Lördags, så igår efter jobbet hade jag min helgkväll och drack lite vin till maten. I dag åkte jag och Angelica till Natalie och pussade lite på Elisia. Dom har även varit hit och börjat montera in en panna, för vi ska borra efter bergvärme. Sen ikväll var jag på gympa på friskis så nu känner jag mig såå trött! I morgon blir det jobb, först personalmöte och sen ska vi ha en liten spa kväll med lite gott fika och så för dom som bor där. Jag har även hunnit med att baka lite idag, för brorsans son ska öppna eget, ett café i Kramfors. Jag tänkte göra lite cup cakes som han kan sälja när han öppnar till helgen. Ja som en lycka till gåva liksom, hoppas han får dom sålda bara =) Nu ska jag hoppa i säng...gäsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0