Bakning

Idag var jag ledig och trist väder ute, så eftersom jag då hade lite tråkigt kom jag på att jag kanske kunde baka lite. Har ju lovat syrran att hjälpa henne att  baka inför dopet som stundar. Kollade hemma och hade så jag kunde baka något jag aldrig testat. Det blev äppelkanelmuffins med crumble, hoppas dom är goda. Sedan åkte barnen ocfh jag på leksaksaffären för att hitta en present till Williams kompis som har kalas på lördag. Han ska få åka iväg och bada utekar och leka, blir nog himla skoj det. Sen handlade vi så jag kunde baka mera=) Det blev två sorters cup cakes. Natalie vet nog inte ens om att jag bakar till henne men får hoppas hon blir glad med tanke på att hon just nu (i morgon) ska flytta. Det ska bli väldigt trevligt att få henne närmare tycker jag. Ja hela familjen så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0