Halv åtta hos mig!

Idag har vi haft svärmor, svärfar, mamma och pappa på middag. Mamma och pappa kom redan igår för att pappa var på 50 års fest i Strömsbruk. Detta var bra för då fick jag lite hjälp med allt. Började dagen med att fixa till smörgåstårtor eftersom Stefan fyller år i morgon. Sen har det bara flytit på med förberedelser. Tyvärr tog jag inga bilder på maten vi bjöd på men det blev otroligt gott. Började med en fördrink gjord på: Bacardi Grand Melón, passionsfruktsjuice och sprite. Väldigt god och kan rekomenderas.

Förrätt: Prins charles förrätt

Varmrätt: Lax i ugn med pressad potatis, aioli och/eller romsås

Efterrätt: Äggtoddy


Nu sitter vi och tittar på melodifestivalen men än har jag inte fastnat för någon låt.......

Det blev suveränt gott alltihop. 


Angelica med farfar

Farmor och William 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad lika varandra William och Ingrid är på den bilden!

2011-02-19 @ 21:16:11
URL: http://saranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0