Ett år kvar.... ;)

Idag fyller älsklingen 39 år! Vi har haft främmande av mamma, pappa, svärmor, svärfar, stefans syster Sussanne och hennes Daniel och Johanna. Syrran kom straxt efter. Vi bjöd på smörgåstårta, vanlig prinsesstårta som jag bakat själv och fikabröd. Mamma sa det var den godaste tårtan hon ätit=) det tog jag allt åt mig av.... Av mig fick stefan att vi ska till Södra Berget i Sundsvall på wahlmans salonger. Det ska bli riktigt mysigt, trerätters middag och bo på hotell. Så nu har vi lite att se fram emot, för vi har även precis bokat en resa till Teneriffa, Playa des Amerikas. Sen blir det även den årliga trippen till Åland med jobbet och sen är det nästan semester :) 
När mamma och pappa for hem tog dom även med sig Angelica, hon hade packat sin lilla väska och var så stolt och glad att få följa med dom. Får se hur länge hon blir där, för på fredag ska dom ha båda barnen eftersom jag måste vara på jobbet med intervjuerna inför rekrytering av ny chef, och fritids bara har öppet halva dan. Känns länge en hel vecka men som sagt var vi får nog se.
  
Smörgåstårtan...tog aldrig ngn bild på prinsesstårtan!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad fint det blev här!!

Och tårtan ser sjukt god ut!

:)

2011-02-20 @ 21:30:08
URL: http://lillakrakslottet.blogspot.com
Postat av: Barbro

Underbart god smörgåstårta!!

2011-02-22 @ 08:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0