Tapeterna är beställda och kommer till vec...

Tapeterna är beställda och kommer till veckan. Så på lördag ska barnen till syrran för att baka pepparkakor så då tänkte vi passa på att sätta upp dom. Det kommer bli så bra... Det är Jag övertygad om! Så hoppas jag vi hittar en loftsäng till William så Angelica kan ta hans säng. Hittat en på blocket så får se om vi köper den, om den fortfarande är kvar. Både jag och Angelica blev dunder förkylda, är lite bättre så jag jobbar åtminstone i helgen. Gabriella ringde mig i morse för då hade hon feber. Trist att bli sjuk när jag precis kommit igång med lite träning. Spinningen jag hann gå en gång på var helt okej, men hade varit bra att gå sammanhängande så rumpan blivit van skratt. Men får bli frisk först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0