Teneriffa

Nu har vi varit i Teneriffa och bara haft det bra. Det var kanonväder och enligt lokalbefolkningen var det varmare än det brukar just nu. Blev varmare för varje dag, 27-30 grader i skuggan och det räckte så bra. William som inte äter vad som helst åt spagetti Bolognes varje dag, luch som middag. Förutom 2 ggr då vi var på mc donalds. Han åt då åtminstone en torr hamburgare. I övrigt solade och badade vi mest hela tiden. Första dagen lyckades vi bränna oss, åtminstone jag, glömde nämligen smörja in ansiktet vilket inte var det smartaste=) Sen blev det till att vara försiktig. Vi åkte iväg på en delfintur, det var kul att se delfinerna, dom andra såg även några valar men jag blev så väldigt sjösjuk så det vart jobbiga 3 timmar. Kände efter bara 20 min att det inte skulle gå vägen, trots att jag tagit en tablett. Men i övrigt var det en toppenvecka, laddat batterierna och när vi kom hem var ju nästan all snö borta! Underbart att känna våren komma nu.











Kommentarer
Postat av: Emmis

Gud så mysigt ni ser ut att ha haft det, är inte allls nå avundsjuk (läs rätt mycket) på er, var mycket skönare här hemma med somarvärme och jämna plågor... :P Men det är bra att ni haft det bra och som det synes verkar det inte gått någon nöd på er... :)

2011-04-20 @ 00:59:52
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0