uppdatering!

Väldigt lääängedsedan jag skrev något..... jag som själv tycker det är så trist när folk inte skriver något i sin blogg, haha. men bättre sent än aldrig eller hur pappa!?? Ja vad har hänt sen London? tja säkert inte så mkt men däremot är jag just nu sjukskriven, har äntligen opererat handen. Lite svårt att använda höger handen nu men det är ju bara tillfälligt så hoppas bara jag blir bra nu efter detta. För den som inte vet, har jag opererat carpaltunnel.... domnat vareviga natt så till slut blev det en op. I helgen som var firade vi syrran med att åka till Söderhamn så hon fick ta bort en gammal tatuering och sätta dit en ny. Det blev kanonbra! Sen åt vi middag hos mamma och pappa. Supergott och trevligt var det. På söndag ska vi fira Angelica som fyller 3 år den 10/11. Åren går verkligen fort, tre redan! Hon har verkligen kommit in i den berömda trotsen.... kan bli galen och stor skrika för att i nästa stund vara supersöt. Ja det går väl över men hon blir svårare att tas med än dom andra två juvelerna som vi har =) men vad vore livet utan utmaningar haha.... Kommer en uppdatering efter kalaset med lite bilder då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0