Money, money, money...

Loppisen gick faktiskt bra, fick ihop 6700 kr sen köpte Anitas kompis som har loppis upp resten av sakerna som blev över för 600 kr så det är vi jättenöjda med. Så snart får vi reda på hur långt dom kommer för pengarna. Sen i måndags var jag iväg på sista dagarna på min utbildning. Det var uppe i Harsa, vi sov över och blev bjuden på 3 rätters middag med underhållning. Väldigt trevligt. Så nu ska jag vara redo för mitt uppdrag som arbetsplatsombud....iiiihhh... hoppas det kommer gå bra! Idag skulle jag, Natalie och Beatrice åka till Sundsvall och shoppa men se det gick inte i detta väder! Gud vad det snöar..... nu räcker det! Ja enligt mig räckte det redan förra vintern. I övrigt stökar jag med att göra advent! Mysigt... tur vi har julen annars hade vintern kännts olidligt jobbig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0