sjuka

Det blev inte bara Gabriella som blev sjuk här hemma, i torsdags ringde dom från dagis för Wiliam hade feber. Nu är det jag och Angelica som blir hemma i morgon. Bara Stefan återstår.... Men i lördags var William piggare så då åkte vi som vi bestämt på badhuset i Gävle. Ja Sandviken var ju vårt mål men se där var det stängt när vi väl kom fram.(Då kom vi på att internet egentligen är ett bra medel OM man använder det vill säga!) men då for vi till Gävles äventyrsbad istället. Stefans syster med familj var oxå med. En trevlig dag! Nu har Gabriella bestämt sig för ett par glasögonbågar då det blev så att hon ska testa glasögon. Var lite närsynt men inte så mkt. Lånade hem ngr st bågar och vad händer? Jo Angelica får tag i asken, lyckas få upp den och förstör dom bågar Gabriella valt ut!! Typiskt. Vi får betala 300 kr för det men går dom inte laga så får hon ta ett par andra bågar. Jag trodde att bågarna som man lånade hem bara var testbågar men nej dom har ett par av alla och det är det paret som man får! Men det blir nog bra det där till slut. Vi ska göra lite roliga saker framöver bla ska vi till Furuvik (åker genom facket så det blev billigt och bra) sen blir det ålandsresa. Men även en väldigt tråkig sak vilket är begrava min älskade mormor! Igår bäddade jag med hennes flanell påslakan som jag fått och det luktade mormor!! Så nu får nog dom vara i lääänge.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0