Födelsedag

Idag har man då blivit ett år äldre...4o års dagen närmar sig med stormsteg! Idag var Natalie och Jocke hit och jag fick mig en LCHF bakbok, det var roligt! Jag som gillar att baka. Ikväll har Susanne med familj varit hit och fikat, fick mig en blomma och en triss. Undrar hur länge det tar innan jag dödar denna blomma!? För det brukar inte vara om utan jag lyckas aldrig med någon blomma! Skulle ha firat mig i söndags, eftersom mamma, pappa, syrran, Lisette, Beatrice och Mats åkte till Spanien idag. Men William fick magsjuka i lördags så då vågade vi inte göra det. Men mamma och Elisabeth kom igår en sväng och då fick jag mig planksteksplankor och sängkläder, sen kom syrran med ett presentkort på Albert & Herbert. Av stefan och barnen fick jag lite av varje! Gabriella hade varit iväg och köpt ett jätte fint halsband! Tack alla för allt! Idag har Angelica fått vara till sitt nya dagis tillsammans med sin nuvarande dagisfröken. Skönt dom åker dit och hälsar på för då blir det inte totalt nytt för henne sen. Hon ville inte åka därifrån=) bra start!


Kojbygge eller detta var ju ett hus!

bus, bus bara massor utav bus!

Såpbubblor är skoj

Gabriella har fått glasögon men syns dåligt just här!

Glassäsongen har börjat, härligt på mer än ett sätt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0