William 5 år!

Så kom då dagen när William fyllde 5 år! Han gick hela dagen och småsjöng : idag är jag 5 år, idag fyller jag 5! Han fick frukost på sängen och paket... sen kom släkten på besök då blev det mer paket och tårta. Han hade själv valt tårta och eftersom han inte gillar grädde blev den en utan. Han hade sett en bild i en bok och han fick precis som han ville! Men vi köpte en tårta oxå så det skulle passa alla.... Han fick mkt kläder vilket är toppen för han har vuxit på sistone, ja över en natt kändes det som. Sen var det nyår dagen efter så då firade vi hemma med god mat. Skulle skjuta en raket medans Angelica var vaken men hon började gråta så fick gå in med henne. Men sen gick hon och sa pappa schhhhisch och höll händerna över huvudet =) På fredagen åkte syrran och jag till farmor och åt gott och mös med henne. Dagen efter åkte vi hem igen och Stefan och jag gick på hans chefs 50 årsdag, som firades på stadt! Det var rätt god mat men det var första gången jag åt tre rätters middag och var hungrig efteråt!!  Trevligt hade vi men vi gick och tog en hamburgare och for hem när kl 00.30. Barnen var hos mamma och pappa, och dom var så snäll och körde hem dom idag. Varit ledig hela veckan men nu ska jag jobba i morgon igen, en vecka går fort men det har varit härligt!
God fortsättning på Er alla!

Frukost och paket på säng!

Tåget... han åt två vagnar så det blev lyckat!

Blev en bamsetårta oxå....


Nyårsmiddag! Angelica vägrade ha sin fina sidenklänning!

Nu är jag fruktansvärt less på all denna snö som så många jublar åt!


Kommentarer
Postat av: Emmis

Nu var det länge sedan du skrev något igen... :P Kan vi inte ses någon dag? Var ju så länge sedan... :(

2010-01-31 @ 19:36:08
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0