vi i 5 an!

Idag har dom då tävlat i vi i femman igen och dom vann!!!! Så nu blir det länsfinal på tisdag, då tävlar dom mot Östra skolan i Söderhamn! Då håller vi tummarna igen!!
I övrigt har Gabriella haft matteprov igår och geografi prov idag. Hoppas det oxå gick bra. Snön bara vräker ner och jag är otroligt less all denna snö! Får vi inte en kanon sommar i år då blir man nog galen! Angelica pratar ju liiite mer nu, fast inne i en period då hon bara säger min och mä! Allt är hennes eller så vill hon följa med eller göra lika som vi. Min mamma, min pappa hör vi flera ggr om dagen. Men hon är så gullig. I morgon ska hon och William få vara med min moster för jag ska åka med mamma till min mormor. Nu märker man att hon blivit gammal men det måste ju få synas lite när hon nu blir 95 till sommaren! Världens gulligaste mormor!



Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja, nog har vi världens gulligaste mormor allt!

2010-02-08 @ 13:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0