Blandat

Förra helgen fyllde Stefan år, då var han och jag ut och åt. Vi hade fått presentkort på medelhavskällaren i julklapp av syrran och Sol, så då passade vi på att utnyttja det. Barnen sov hos syrran så vi fick sovmorgon oxå, vilket var helt underbart skönt! I övrigt kretsar mina tankar mest runt mormor, som nu har fått komma till Bollebo i Bergsjö. Var dit senast idag och det kändes bra att hon verkade lite piggare idag än i torsdags. Då var hon så trött och sa inte så mycket. Men hon får ju inga krafter när hon inte äter just nåt och dricker det lilla. Huvudsaken är att hon har det bra och det säger hon att hon har. Resten av tiden går tankarna till svärmor som inte är så pigg, hoppas nu att hon kan få bli bra och får tillbaka sina krafter! I morgon ska William på skidtävling, sin allra första. Ska bli roligt att se...tänkte försöka spela in den lilla rundturen! På måndag ska Stefan och pappa till Sundsvall på hockey. Dom fick det av mamma och mig i julklapp! Vi kör up dom så passar vi på att gå en sväng på Birsta. Men vad vi ska hitta på när dom stänger återstår att se=) På tisdag ska jag byta grupp igen på jobbet, en månad sen blir det nya grupper för alla! Ska bli spännande att se hur vår chef har tänkt när hon sätter ihop dom. Jag ska få kolla innan det blir helt bestämmt så fick jag sparka bakut sa hon om hon satt ihop helt tokiga grupper=)
Inte nu till helgen men nästa åker vi till Stockholm och går på genrepet till melodifestivalen, ska bli himla trevligt! Stannar till söndag så vi hinner med lite shopping oxå. Så åker vi ut till Vallentuna och hälsar på Kerstin och Johny och sover där en natt. Ska på återbesök till doktorn snart, han ska skriva remiss till Gävle! Äntligen måste jag säga för är vansinnigt trött på att inte sova riktigt och domna bort i handen/armen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0