uppdatering

Längesedan jag uppdaterade men det har varit lite mkt... För det första har jag varit så dålig i armen som bara domnat bort och med smärtan i skuldran har jag inte kunnat sova något om nätterna. Men nu har jag varit på röntgen och till sjukgymnast. Hon har konstaterat det är nerven som spökar. Det är trångt åt den sk karpaltunnel. Vi får se hur det utvecklas ifall jag måste till Gävle och undersökas.... Sen är det nytt schema på gång på jobbet och jag sitter då i den gruppen.... gör inget annat än tänker på det där schemat, vet inte hur vi ska få till det till allas bästa! supersvårt men nu orkar jag nog inte göra mer på det som det känns. Känns tjafsigt på jobbet nu och det lär inte bli så mkt bättre när vi börjar rotera. Fast jag vill gärna rotera men eftersom vi tänkt röra till grupperna så blir det nog liv i luckan. Men personligen tror jag det i slutändan blir bra! Gnället lägger sig väl till slut.
William har börjat på skidskola och blivit riktigt duktig. Tur Stefan är med som det låter, verkar inte ha stor koll på alla barnen... Gabriellas klass var med i vi i 5:an i tisdags och vann. Jättekul så på torsdag bär det iväg igen. Men då möter dom Edsta så dom spelar in i skolan i Forsa. Håll tummarna då!!


Man kan ha kul i en låda!

Hoppas hon kan tvätta håret med denna, värsta hon vet!

Leka med mormors glasögon är skoj det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0