osis

Dom blev inte bäst men i alla fall näst bäst i Gävleborg! Självklart var dom besviken men tror när det lagt sig att dom tycker det varit en roligt upplevelse, ett äventyr! Tagit ledigt idag, skulle ju ha börjat jobba 75% men tar det när schemat är klart tror jag. Istället så plockar jag bort lite dagar så det blir nästan lika ändå! Tur jag tog idag för William kom upp i morse och såg sammanbiten ut så jag förstod att nu kräks han. Det gjorde han! Nu har han ätit någon tugga och druckit lite så får se hur det går! Skulle ha hälsat på mormor på sjukhuset men inte värt ifall han smittar. Längtar otroligt mycket efter sommaren nu... åtminstone vill jag ha bort snön och få känna solens varma strålar, då blir man så mkt gladare. Fick föresten världens utskällning häromdagen på jobbet! Hade lite ärenden i huset att fxa och sen var det bara 5 min kvar tills matvagnen skulle hämtas så kollar in och ser att den verkar klar. Öppnar dörren till köket och då blir mattanten stortokig!!! Gapar och skriker att jag minsann inte får stövla in(jag öppnade dörren så tyst och tassade in) hur som helst när dörren är stängd!!! Säger då att ja men då går jag igen då! då ropar hon efter mig men eftersom jag blev så ledsen ville jag inte stanna så hon kunde se mina tårar så jag bara ropade tillbaka att om du är så där otrevlig då är jag det med sen gick jag! Hade hon bara sagt att jag vill inte ni kommer in innan jag öppnat dörren och det måste ni respektera ja då hade jag naturligtvis bett om ursäkt och så hade det inte varit mer med det. Hur som helst kommer det lite sommarbilder här att titta och längta efter....

Bad i baljan i stugan...

William med Johanna i deras stuga


Emina och Angelica äter äpple

William längtar efter att få cykla.... om några månader så...

Kommentarer
Postat av: anneli nord

åh vilka härliga bilder...

2010-02-10 @ 11:09:18
Postat av: Syrran

"Mattanter" är ett tjurigt släkte! Det är ett av kriterierna när man söker jobbet...

2010-02-12 @ 15:32:24
Postat av: Emmis

Haha, jo visst gör jag det, men du får ju ta den där flumbilden och använda den när jag ringer då... :P

2010-02-26 @ 22:41:23
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0