dåligt med inlägg...

Uppdaterar otroligt dåligt jag vet. Men så kan det bli... I helgen var Gabriella, jag, syrran och Lisette till valbo köpcenter med deras husbil. For härifrån på eftermiddagen på lördag och när vi kom fram gick vi in och åt middag. Barbro och jag tog även en varsin öl till maten=) För se vi skulle ju ändå sova över där på parkeringen. Vi hade det så mysigt på kvällen. Pratade och åt lite snacks. Sen kröp vi i säng och vaknade shoppingsugna på söndagen. Fick tag i en del julklappar till William, och en present till Angelica när hon snart fyller 2 år. Köpte vinterskor till Gabriella. Vi åt lunch på Ikea, vilket var riktigt gott. Stannade till i Söderhamn och E-center på hemvägen. Trevlig helg blev det och hoppas få göra om det så småningom.....
I övrigt jobbar, jobbar och jobbar jag känns det som just nu. Går bra att jobba men det finns ingen energi kvar till hemmet som det känns just nu. Men den återkommer väl får jag hoppas. Ska snart ha medarbetarsamtal så tänkte höra då om jag kan få gå tillbaka på 75% i Januari kanske.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Klart vi gör om det! Det var ju hur mysigt som helst:)

Pussa på er!

2009-10-20 @ 13:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0