Magsjuka!

Igår blev vi magsjuk här hemma. Började känna mig illamående, men trodde först det berodde på att jag ätit dåligt till frukost. Så gick iväg på lunchen med Anneli och Carina som vi bestämmt. Det var trevligt. Hörde av mig till svärmor som hade barnen och då hade William kräkts på morgonen. Väl hemma igen så blev det fulla sängen och även en gång till sen han somnat för kvällen. Jag och Stefan blev oxå dåliga. Angelica var ju väldigt lös i magen i helgen så om det kom ifrån henne vet vi inte!? Gabriella har klarat sig än så länge. Fick ett mess från svärmor att både hon och svärfar nu är dåliga. Sorry, men det är ju sånt som händer. Lite jobbigt var det att ta reda på efter William när man själv inte är pigg.
Idag är vi bättre men jag har huvudvärk och känner mig trött. Stefan han gick iväg på jobbet, tur han har eget kontor. Hoppas nu att jag inte bar på något i helgen så jag smittad ner någon på jobbet, det var trevligt att få komma ut och jobba förutom att jag fick ont i ryggen efter en dam som inte var på något strålande humör! Kändes dock bra att få en inblick tills jag ska börja i juni igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0