Snart sommarlov....

Nu är jag inne på min andra vecka på jobbet. Tycker det bara går bra. Trist bara att det fattas folk på två rader så man vet inte från den ena stunden till nästa vilka som kommer. Men i övrigt känns det bara bra. På fredag är det så skolavslutning, tyvärr jobbar jag då men mamma har lovat att gå, och att fixa Gabriella i håret så hon blev glad över det. Slutar sen redan 13.30 så kanske att hon och jag kan göra nåt efter det. Gå en sväng på stan kanske, det vet jag hon vill. Vi ska fixa en altan på framsidan har vi tänkt, eller tja det blir ju Stefan då :-) Blir kanon när den är klar. Då kan vi sitta där och njuta av frukosten i solen....


William hjälper till för fullt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0