Uppdatering

Vad har vi gjort sen sist då!? I går var jag då med syrran och hämtade Lisette i Skultuna. Träffade även Helen det var så trevligt, blir långt mellan gångerna. Vi var även in till uppfödaren till Birdie, det var trevliga människor! I fredags var vi på teatern vid Läroverket, den var bra. Före var vi på Kina och åt gott. Vädret var kanon. På Lördagen var vi till mamma och pappa på grillat, det var oxå lika gott. Idag har regnet vräkt ner hela dgen, så jag har städat. Skurat badrummet ordentligt. Stefan flyttade bort hela badkaret så jag kom åt göra rent även där. Skönt när det är gjort. På Lördag ska vi ha lite fest, hoppas vädergudarna är med oss för härligt om vi kan sitta ute. Ebbinsson Paxi tävlar på Hagmyren oxå då! Så håll tummarna han är duktig. Vi har beställt tåg ner till Stockholm när jag får semester, så det blev en liten tripp till. Känns kul att ha något att se fram emot. Sen ska jag och syrran planera in en dag som vi ska till farmor och grilla och sova över hos henne. Vi brukar göra det en gång under sommaren. Här kommer lite bilder att kolla på för Er som vill.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0