Stugan

Varit i stugan på Bromsvallen i någon dag. Jätte härligt har det varit. Jag har visserligen jobbat men skönt ändå! Som mest var det 26,5 grad i vattnet, inte illa. Angelica ville först inte bada alls, men till slut var det helst på det djupa hon ville vara... så vi kunde hoppa upp och ner med henne :-) William och Stefan for ut med båten en kväll och fiskade, men tyvärr fick dom bara gräs. Gabriella är med mamma, syrran och Lisette i Skutskär, Lisette och Birdi tävlar i Agility. Idag kom dom 6:a av 72 tävlande. Kanon duktigt tycker jag. Jag och barnen åkte till mormor idag, hon fyller 94 på onsdag, så vi ville få fira henne lite eftersom vi inte kan då. Naturligtvis var hon inte hemma så vi drog vidare till farmor en stund. Åkte därefter tillbaka och då kom mormor precis hem som tur var. Stefan har lagt färdigt plattorna ute vid trappen, blev toppen. På måndag ska William till Natalie och sova över, han räknar dagarna lill gubben. När jag sa han hade fått dit en säng nu så säger han att ja så är det en soffa, ett bord och en grön matta där! Låter som värsta stället när han berättar men så är det ju hans egna rum hemma hos dom, tror han då!   


Inget napp för storfiskar´n

Smultronskörd

Utsikt från stugan ner mot vattnet.

Kommentarer
Postat av: Emmis

Vad härligt det såg ut att vara... :)

2009-07-06 @ 00:38:13
URL: http://felicia4ever.blogspot.com
Postat av: Emmis

Visst har du system kamera?!

2009-07-07 @ 21:43:23
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0