Nedräkning...

Nu har nedräkningen till semestern börjat, arbetar bara 5 dagar till, utspritt på två veckor. Ska bli skönt med semester trots att jag nyss börjat. Inte så att jag är slutkörd men det är ändå rätt härligt att vara lite ledig på sommaren. Stefan och jag får då 2 veckor tillsammans. Kanske vi åker iväg på någon liten tripp med barnen, vi får väl se. På fredag ska vi i alla fall gå på teatern i Läroverksparken. Syrran ska ha barnen, tack syster för det! På söndag åker hon och jag till Västerås för att hämta Lisette som är där på läger. Agility läger med vovven. Dom ska ha en uppvisning då med, så vi tänkte hinna dit tills dess. Filmar, så för den som vill se får gärna göra det. Har jobbat i helgen och idag så nu har jag 2 lediga dagar att se fram emot, ska bli skönt! Nu ska här lagas middag sen prommis med syrran. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Barnen har jag så gärna så!

Puss på er!

2009-07-14 @ 01:17:56
Postat av: Syrran

Barnen har jag så gärna så!

Puss på er!

2009-07-14 @ 01:18:23
Postat av: Emmis

Heksan gumman!

Förlåt för att jag svek dig igår, men mådde verkligen pyton, hoppas allt är bra med dig iaf... :)

2009-07-14 @ 22:08:32
URL: http://felicia4ever.blogspot.com
Postat av: Emmis

Hej hej hallo!!!

Det var inte dig jag syftade på utan på min kusin som tyckte jag kunde jobba som idag, för jag skulle ju ändå inte pussas med pensionärerna, och då skrev jag bara att man skall orka också, och då tyckte jag att jag måsta lägga in att det är bra mycket jobbigare att jobba än hälsa på vänner och jag INTE pussas med mina vänner heller... :)

2009-07-15 @ 23:54:59
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0