Dagens frågor!?

Hur skulle vi se ut om jorden var fyrkantig?? Svaret på det kunde William svara själv på eftersom jag inte hade något svar.....Men jag kan tyvärr inte beskriva det han sa i ord här. Nästa fråga var ändå lite lättare. Vilken form har hjärnan!?? Dom har sina funderingar dom små liven. Däremot visste han vad man gör med hjärnan när vi frågade. På tisdag ska han till sin farmor och farfar och sova över. Leka med sin kusin, det ska bli roligt!  Lisette ska sova här hos oss för dom är alla lediga på onsdag. På torsdag ska jag träffa Anneli och Annica, vi ska äta lunch och surra, det ser jag fram emot! Varför gör man inte sånt oftare? William har föresten sovit borta en del nu. I lördags var han hos mormor och morfar. Han och mamma åkte tåg hem till dom. Lördagen före det var han hos Natalie. Dom spelade spel, såg på tv och bara myste. Men när vi frågade honom om dom haft det bra och vad dom gjort var det att dom ätit i vardagsrummet som verkade vara det bästa! Stefan och barnen var ute i snön i dag medans jag lagade middag. Så här kommer två vintriga bilder.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Vi´kanske skulle se ut som Svamp-Bob fyrkant:)

2009-01-29 @ 11:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0