Födelsedag.

I fredags fyllde Stefan år, så vi bjöd på smörgåstårta igår när dom flesta var lediga. Sen förstår Ni bjöd jag på hemmagjorda semlor! Så kände mig så duktig som hade bakat egna, det trodde jag inte ens om mig själv! Stefans föräldrar kom oxå, dom hade precis kommit hem från utlandet, bruna och fina må Ni tro. Härligt. Jag längtar till vår Kreta resa men först ska vi ha en varm och skön sommar har jag bestämmt!! Erik stannade kvar och sov här hos oss, det var trevligt. Vi åt Kina mat och det var oxå väldigt gott. Nu vill jag mest få veta vart Angelica får börja på dagis. Vore helt underbart om hon fick samma dagis som William, men när det bara finns en plats ledig till hösten så tvivlar jag starkt med tanke på alla som står i kö! Vi får ta det som det blir, men vore skönt få veta snart. Det är ju snart April! Idag har vädret varit mycket skönare så vi kunde vara ute, men Angelica hade lite svårt att gå när det kommit snö igen, fast åka pulka är ju alltid kul. Var iväg en snabbis till syrran igår, nu har dom flyttat färdigt och det är kul tycker jag. Ja hon tyckte det var rörigt men så är det ju när man håller på att flytta. Tids nog så är det snyggt och fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0