Alla Hjärtans Dag!

Först och främst vill jag få gratulera min svärfar som fyller 60 år idag!  Vi ska iväg till Åland tillsammans med dom och Stefans syster med familj lite senare det ska bli väldigt trevligt. Hoppas dom oxå tycker det eftersom vi och Susannes familj bjuder på resan istället för någon annan present. Ingrid fyller ju i Juni hon med så då tar vi båda i ett svep :-) Vi var ut tidigare så Angelica fick åka lite pulka och resten åkte lite stjärtlapp, kändes kallt i luften men i solen blev det faktiskt rätt varmt! Längtar till våren nu. Nu har barnen åkt med syrran till Söderhamn, för Stefan och jag ska iväg på Iggesundsrevyn, vilket ska bli väligt trevligt. Vi ska först gå på Texas och äta så det blir en hel kväll bara vi två. Mysigt. Ja säkert är det fler på både restaurangen och revyn....
Nu måste jag iväg och duscha och göra mig vacker...                                                 

                                                                               

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det gör verkligen inte ont att umgås med dina barn! Det är ett sant nöje:)!

Puss på er, Barbro

2009-02-17 @ 10:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0