Bäbisar

Idag har jag varit till Annika för att hälsa på lilla Wilma. Hon är så söt och så liten var som att hålla i en docka! Anneli kom med Wille hon med och han var då lite större och lättare att hålla i :-) men precis lika söt! Ska till Anneli på fredag oxå för Gabriella ville ju så gärna följa. Hon är med mamma och pappa i Ö-vik. Barnen har varit på dagis en stund idag, de3t hade gått bara bra förutom att A inte hade ätit så mkt, men jag värmde en burk när hon kom hem och den smällde hon i sig så hungrig var hon... kycklingkebab var visst ingen favorit.


Wilma somnade i min famn..

sover skönt!

Wille somnade oxå i mitt knä :-)

Här tittade han upp...

Jämförelse... men tjejer ska ju vara mindre än killar =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja dom såg lite olika ut i stl...mer i verkligheten än bilden:)Godingar! vi ses fredag så får vi träffa dina godingar. Tack för jättefina kläder och filten! Puss o kram!

2009-08-17 @ 15:41:28
Postat av: Emmis

Gud vad söt dem var, förstår att du passade på att snosa, och 2st på samma gång, sancka om avis... :p

2009-08-17 @ 21:00:50
URL: http://felicia4ever.blogspot.com
Postat av: Berith

på fredag är det dags igen :-)

2009-08-18 @ 11:06:20
Postat av: Natalie

Men vad gulliga ungar! Och vad med hår Wilma har !

2009-08-21 @ 19:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0