Alter ego

I Helgen gjorde vi inte så mkt, i Lördags vräkte regnet ner så blev inne, men det var ju Agility och ville gärna se LIsette och Birdie. Plockade fram gummistövlarna från garaget och när jag satte på mig dom så löste sig ett problem vi haft. Nämligen det att ena Audi nyckeln försvunnit. Vi har letat på varenda millimeter här hemma men vips när jag satte på mig stöveln så låg den där!! Angelica så klart soim varit framme. Söndag var vi in till Anneli en sväng och sen iväg för att titta på Lisette igen, och då sken solen! Dagis vill vi ska göra en docka till våra barn som ett alter ego. Dom ska användas på dagis men jag vet inte riktigt hur än. Min underbara moster och lika underbara mamma har hjälpt mig med det för jag kan inget om sånt där. Dom är klara nu blev kanonbra! Williams docka har keps med hans namn på och ett tåg på tröjan(han ska ju bli lokförare) en legobit i handen och en bok i den andra. Angelicas docka har en minidocka i handen men hon har ju inte fått så många intressen än men den blev så gullig.


Är dom inte söta så säg!? Måste bli dom finaste dockorna på dagis =)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Pratade med mormor, och hon berättade om dockorna, men vad fina dom blev! Toppen =)

2009-08-24 @ 22:31:24
Postat av: Mamma

Gulligt att våra dockor fick vara med på bloggen

2009-08-25 @ 06:46:42
Postat av: Syrran

Ja, om inte dom dockorna är finast på dagis så....

Pussa barnen!

2009-08-25 @ 12:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0