4 Årig bröllopsdag= fruktbröllop

Idag är det 4 år sedan vi gifte oss, tiden har gått så fort. Minns hur vi planerade och hade oss. Det var riktigt roligt det med för efteråt saknade man det nästan även om det var skönt att slippa ha allt i huvudet som man hade inför det. Så idag när Stefan kom hem så hade jag tagit fram hjärtat som vi fått och tänt 12 ljus. Ljusen var så dyr så 52 st kom inte på tal.... Så hade jag hällt upp champagne som vi skålade i och köpt ett paket innehållande 2 tröjor. Stefan hade med sig 4 st stora röda rosor (en ros per år) och ett paket.





Lite futtigt ser det kanske ut med bara 12 ljus men hade blivit ruinerad med 52 st.... :-)

Kommentarer
Postat av: Emmis

STORT grattis till er, vet inte om jag sa det igår... :)

2009-08-14 @ 17:18:30
URL: http://felicia4ever.blogspot.com
Postat av: Farmor Ingrid

Stort grattis! En ide bara till ett annat år, det blir billigare om du tar värmeljus! KRAM TILL ER BÅDA.

2009-08-17 @ 12:32:31
Postat av: Berith

tja fast med värmeljus blir det ju inte samma sak ju! jag ska köpa julljus till julen dom är billigare och får plats.... :-)

2009-08-17 @ 14:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0