Trött

Nu är jag hemkommen från träningen och känner mig både duktig och trött! Lite ont i ryggen har jag oxå men det går ju över. Jag och Angelica cyklade aldrig däremot tog vi en halvtimmes promenad. Ja hon somnade i vagnen och sov en timme sedan försökte jag väcka henne, nästan omöjligt idag men till slut så gick det! Hon som aldrig har brukat sova så länge när hon ligge ute. Både hon och William har nu lagt sig, Gabriella är ute med en kompis. Dom har hoppat på studtsmattan och hoppat hopprep hela eftermiddagen och kvällen. Nu ska jag slå mig ner i soffan och bara tomglo ett tag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat att vara så igång det stärker

Mamma

2009-04-21 @ 12:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0