Helg igen!

Den här veckan har gått så fort, men det beror väl lite på att vi var borta måndag. Igår var jag till doktorn med Gabriella, hon har ju ont i magen titt som tätt. Nu har det varat sen i måndags. Doktorn tog lite prover, tja han ordinerade dom,  det gick bra trots att Gabriella är sprut rädd.  Alla prov var bara bra, fast några får vi vänta på som behövdes skickas iväg. Men däremot så tyckte han vi skulle låta bli mannagrynsgröten på morgonen och ta havregryn istället. Kunde ju bero på gluten. Så vi får väl se.....
Har sorterat lite barn kläder, tänkte sälja bort en hel del om det går. Tänkte stå på glysis med mamma och moster i maj. Så hoppas få iväg lite då. Har ändå hur mkt som helst kvar att gå igenom. Bättre någon annan kan ha nytta av dom än att bara kasta sånt som är riktigt. Ja ja försöka duger....

Kommentarer
Postat av: lisette

Hörru! sälj nu inte alla barnkläder, det var du som vänta på glädjande besked av natalie?.



PÖSS påre

2009-04-05 @ 19:31:20
Postat av: Berith

Ingen fara med det, har så enormt med kläder så jag kunde nog öppna eget och sälja skratt Jag spar det bästa till mina käraste serru ;-)

2009-04-05 @ 21:19:33
URL: http://berithmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0