Tupperware.

Då har jag haft plastparty ikväll, det var trevligt att få hit lite folk. Jag bjöd på äppelpaj med äpplen från egen skörd.Barnen och jag var ute idag och plockade 2 kassar äpplen som svärmor fick sen. Dom sa att den var god och självklart var den det när jag hade gjort den!! *L* Själv tog jag en kopp the och en hård smörgås.... Mamma och pappa sover över här i natt, pappa har varit i Östersund för hästen har startat. Han blev sjua för den som vill veta. Så han har inte kommit hit ännu. I morgon ska jag iväg och träna igen. Och nu ska jag krypa till kojs. Så det blev en liiiiten uppdatering bara.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Du? jag vill gärna att du tar med mej när du ska träna nån dag =) så får du nån som Hejjar på dej! puss

2008-09-24 @ 15:33:13
Postat av: Natalie

Den där hästen vore nog bäst på smörgås som det verkar efter de lopp han har sprungit. =P Synd!

2008-09-25 @ 14:38:26
URL: http://eilatan.blogg.se/
Postat av: Thomas

Är det hästen eller B-G som inte har kommit??????????

2008-09-26 @ 15:25:21
Postat av: Mimmi

Hjälp vad söt din blogg är! Kika gärna förbi på min och lämna gärna en kommentar;) ha en bra dag kram!

2008-09-26 @ 15:33:32
URL: http://onlymimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0