Träning!

Då är jag just hemkommen från träningen. Jag tänkte att jag måste börja igen (ja igen.... var åtminstone 4 år sedan jag var där) Under skattemyndigheten har vi så vi får träna när vi arbetar åt kommunen. Tog det väldigt lugnt eftersom det var så längesedan. Och att jag har ju både nacken och ryggen att tänka på. Jag är inte så stark så tog väldigt lätt så här i början. Tänkte dom andra får väl skratta om dom ser det men se det gjorde dom inte*L*  Jag vill inte drabbas av vare sig nackspärr eller ryggskott........ men skönt var det då! Gabriella och en kompis till henne följde oxå med så dom cyklade lite i varje fall. Natalie ska oxå börja bara hon blir fri från förkylningen så då kanske det passar någon gång att gå dit tillsammans. Roligt att ha någon med sig ändå. Syrran kunde oxå hänga på ibland. Men annars går jag själv för nu måste kilona bort!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0