Shopping!

Idag for jag och Gabriella ner till Söderhamn och gick på skokanonen. Hittade gummistövlar till henne och vinterskor till mig! Behövde mig ett par och när jag testade dom här var jag bara tvungen köpa dom.Helt underbart sköna!!  Fast jag blir annars så snål när det gäller mig själv så därför tyckte jag 300 var dyrt! Kanske barnen behöver nåt!? Så tänker jag alltid för jag klarar mig nog.... Men istället kostade G´s gummistövlar endast 100 kr och fina var dom! Sen åkte vi på variant så G hittade en tröja åtminstone. William fick ett par vantar. Sen åkte vi till mor och far en sväng innan vi åkte hemåt. Nu har vi nyss ätit tacos, vilket var väldigt gott. Tror jag ska ta ett bad med Angelica sen.

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0