strul!

Idag när jag behövde plånboken ja då var den helt borta! Funderade när jag hade den sist och det var igår hemma hos svärmor. Det vet jag för jag skulle leta efter ett kort i den. Men tyckte att jag tog med den när jag gick men det är jag inte hundra på så ringde min svärmor som letat hos dom och även ute ifall jag tappat den där. Men tyvärr då! Så nu har jag spärrat korten och så måste jag ju fixa nytt körkort suck. En så kallad synsk människa som jag inte pratat med själv utan via en annan säger att den ska ligga i en bil, trång och vid en silver list! Men i min bil ligger den då inte tyvärr. William hade feber igår, lite mindre idag men en gräslig hosta och även A har nu fått samma hosta. Har inte kunnat sova någon middag just idag så hoppas natten blir bättre. I morgon kommer Isa om dom nu inte är rädd för att bli smittad. Har inte hunnit prata med henne än. Vore skönt om W är lite piggare så dom kan leka lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0