Hällåsen

Idag har vi varit till Söderhamn och på Hällåsens badhus. Det var riktigt trevligt. Dom hade en liten del med bad för dom mindre barnen. Ja upp till nio stod det visserligen. Med varmare vatten och inte så djupt då. Det fanns även 2 rutschkanor, den ena åkte William med Stefan och det var väldigt kul. Den större åkte Stefan själv. Efter badet åkte vi till mamma som bjöd på lite mat, det var väldigt gott! Sen blev vi kvar ett tag för Stefan tittade på fotboll där favoritlaget Arsenal vann! Jag hjälpte mamma att färga håret. Sen åkte vi hem och myste framför teven. Så nu är det nog dags att krypa till kojs. I morgon ska vi till Svärföräldrarna på middag. Så den här helgen kom vi lindrigt undan med maten skratt. Men före maten måste jag iväg och träna!  Träningen i veckan som kommer blir återigen inte som det ska utan på andra dagar igen.... mån går bra, sen på tisdag ska jag iväg på skolan och Se Gabriella visa upp deras havet tema. Det ska bli skoj, sen ska dom någon gång i november visa upp samma föreställning på Folkets Hus. Hon som varit med och tränat dom tyckte dom var så duktiga att hon ville ha dom med sig dit. Kul. Onsdag är det föräldramöte på dagis som Stefan får gå på. SEN kan jag träna igen..... Sen åker ju Stefan iväg på långväga konferans en hel vecka! Trevligt för honom så klart! Nej nu måste jag hoppa i sängen eller ligga ner och sova är nog planenGod Natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0