Bakning.

Igår kom då Lisette hit. Så idag körde vi A och W till farmor. Sen for vi och tränade och sen hem och baka lite. Vi ska fortsätta bakningen i kväll. Bakar ju både till syrrans födelsedag och till Angelicas ettårsdag. Nyss fått ett mess från min man och han var glad att hans väska hade dykt upp i natt så han fick byta kläder! Dom var på väg för att äta frukost!!
Måste ju skryta lite med att jag faktiskt lyckades gå ner 2 kg denna vecka! Hade ju en viktökning sen vi var till Åland men nu är dom borta plus 4 hg till! Blir så inspirerad av Natalie, hon är så duktig. Man behöver en inspirationskälla. Så för Er som undrar bakar jag bara, jag äter inget av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0