Söndag

Idag har vi donat i Williams rum, han fick ta skåpet som vi köpt fel så när Stefan var upp till Sundsvall så köpte han backar till den med så nu är det ordning och reda(för en stund) Sen har vi flyttat runt på lite andra saker bla gjort mer plats i hall garderoben o.s.v skönt. Så nu känns det rätt så fint (även det för en liten stund kan jag tro) Men till helgen är det första advent så skall väl fixa lite med gardiner tills dess. I morgon skall jag till moster Elisabeth på tupperware party. Ja om det inte blir snöstorm som dom lovat. För då ville inte Birgitta (Tupperwaredamen) köra från söderhamn vilket jag kan förstå. Annars har jag bara varit och tränat idag, förutom städningen då! Så sen kan jag slå mig ner vid tv:n ikväll med gott samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0