Onsdag

Idag har jag städat vardagsrummet, satt upp julgardinerna där så det är fint till advent. Köpte gardiner till data rummet så till veckan kommer mamma och hjälper mig lite. Hon ska sy till både Gabriellas och Williams rum med. I övrigt har jag inte gjort så mycket idag. Stefan har varit hemma från jobbet, han är dunder förkyld och ont i kroppen. Hoppas nu jag klarar mig! För nästa helg är det ju julfest på Hällan med jobbet. Sen skulle vi ju ha varit på Julgalet på lördagen med Stefans jobb men det blev ju inställt. Stadt tog visserligen över men det tyckte inte Stefans chef blev lika bra!? Så istället har jag och Stefan köpt bara showbiljetterna så vi åtminstone får gå dit och titta. Mamma, pappa, Barbro och Sol ska dit dom med, fast dom ska även äta, det hoppar vi över. Svärmor och Svärfar lovade vara barnvakt. Fast först på dagen ska vi till Johanna som fyller år!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0