Nackspärr!

Har en gräslig nackspärr sen i fre, inte kul alls. Måste ha kommit sen vi sorterat i garaget trots att jag inte tycker det borde vara av det. Efter vi varit på tippen med en massa skräp så kände jag att jag hade ont och sen blev det bara värre. Lite ordning fick vi ialla fall men inte riktigt klara ännu. Igår var vi till mamma och pappa på middag, jätte trevligt. Svärföräldrarna var också med. Idag har vi grillat äntligen, sist vi tänkte blev det inte så eftersom vädret var så trist. Skulle klippa W idag, och det första jag gör när jag ska klippa vi örat är att klippa nästan helt kalt på en fläck! Så blev till att ringa mamma så fick hon rycka ut och försöka få till det skratt. Så någorlunda ser han väl ut nu ändå och det växer ju ut igen....... Nu ska jag lägga mig och se om jag kan sova för min onda nacke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0