Morsdag...

Igår var det morsdag och då fick jag frukost på säng av min man och våra barn. Så var det tio röda rosor, teckningar som barnen gjort och 2 paket. William undrade om jag fyllde år*L* ja jag gör ju det snart och lite svårt att hålla isär det där för honom. I det ena paketet var det 3 pack strumpor vilket jag var i stort behov av. S och W var på stan i lördags och när dom kommer hem och jag frågar W om dom haft det mysigt säger han: jaa och först köpte vi strumpor till dig.image55 I det andra paketet var det 3 pocket böcker så nu äntligen har jag lite läsning igen. Sen på eftermiddagen for vi till svärmor och svärfar på middag. Det var supergott.
NU är det äntligen snart dags för Åland! Himla trevligt ska det bli. Sen då är det klassfest på lördag, du har väl inte ångrat dig kristina?? Du kommer väl? Vet du några fler? Hoppas du läser detta nu*L* Men hoppas vi ses på 49:an.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hej!

Jag är fortfarande i valet och kvalet. Det lutar åt att jag kommer.
Jag har bara pratat med Kent. Han visste inte om han skulle gå. Jag har också för mig att han sa att Erik inte skulle komma, men vi får väl se.

Vi ses.
Mvh
Kristina

2008-05-29 @ 15:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0