vågen...

pekade neråt idag när jag vägde mig! minus 1,3 denna vecka vilket blir minus 8,8kg!! Härlligt. Så nu fattas bara 1,2 till mc donalds skratt. G satte det målet åt mig när jag började att vi skulle gå dit vid minus tio. Så hon längtar och jag skulle klara mig utan.....
När jag var på 30+ träffade jag på en klasskamrat, hon undrade om jag skulle på klassfesten!? hm... jag hade inte hört något men hon hade fått brev. 20 år sedan vi slutade nian!! Hua så gammalt det låter. Säkert har dom inte hittat mig eftersom jag gift mig och bytt efternamn. Men hon lovade ringa mig och berätta men se nu har det snart gått 2v och jag har inte hört av henne så det blir nog till att leta reda på henne och ringa själv. Vore trevligt gå på klassfest ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0