otroligt!!

Igår ringde Natalie och berättade hon ringt till en spådam, hennes laddare till kameran har varit borta men efter samtalet med damen så hittade hon den!! Vi har tappat bort dopklänningen,och ska döpa i april. Så jag tog och ringde upp samma dam och nu har jag hittat klänningen! Helt otroligt!! Jag är så lycklig!!
Igår hade vi middag för mina föräldrar och svärföräldrarna. Det var jätte trevligt. Vi år räktoast först sen potatisgratäng med rostbiff och kycklingben. Till det en massa frukter som jag inte kan namnen på dom alla. Men väldigt gott var det. Sen såg vi på melodifestivalen tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Berith! Nehe, det har inte jag hört...men jag hoppas det hjälper. Vi ska till Rhodos :0) Ska bli riktigt skönt! Hoppas allt är bra! Elin

2008-03-16 @ 16:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0