Helgmys!

I fredags var jag på 30+, började med att åka till syrran, där fick jag hjälp att färga och slinga håret. Sen vi var klara bar det iväg på förfest till vår kusin. Det var trevligt och sen for vi då iväg på stadt. Det var mkt folk och jag och Syrran dansade hela kvällen. Till slut var vi nöjda och ville åka hem, hämtade ut jackorna och gick ut för att ringa. Då upptäckte vi ju att klockan bara var 00.10!! Vilka party nissar vi är då skratt.
På lördagen skulle vi till moster på spa eftermiddag,det var hur mysigt som helst. Fick fötterna gjorda och ansikts skrubb först och en mask sen. Jag gav lite massage och så kroppsskrubb och hårinpackning på det innan vi försökte sitta en stund i bastun. Det var varmt så det blev inte så länge. Sen fick jag ansiktet insmord med 3 olika krämer. Det plus en sprakande brasa och massor av ljus, frukt och lite vin gjorde eftermiddagen helt ljuvlig!

Kommentarer
Postat av: Barbro

Det var så trevligt på både fredag och lördag, så vi ska inte vänta alltför länge till nästa fest!

2008-03-03 @ 16:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0