Fredag 14/3

Idag har jag varit till naprapaten, längesen sist nu. Gick under tiden jag var gravid, men nu var jag tvungen gå igen. Jag domnar i min högra am, mest när jag ska sova. Ont i skulderbladet igen och det fick han bort sist! Så nu har jag som träningsvärk i axlarna, ömmar liksom. Men det blir ju bättre sen han gått igenom! Jag var alldeles hård sa han. Mamma och moster var här och passade barnen under tiden, snälla Ni är! I morgon ska vi bjuda mamma, pappa och svärföräldrarna på middag. Vet än inte riktigt vad vi ska bjuda på bara*L* men blir räktoast till förrätt, det är ju så gott!!
Bea var hit en sväng idag oxå, jätte trevligt. Blir inte så ofta så det är så kul när hon dyker upp. Nej nu ska vi gå ut på en liten promenad i mörkret. Sen blir det nog så ska det låta på tv:n.

Kommentarer
Postat av: Natalie

nu tycker jag att det är dags att byta ut den blå bakgrunden! =P Allt bra med dig? Kram kram

2008-03-15 @ 11:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0