Bio

Idag ska jag och G gå på bio! Det ska bli så mysigt att mysa bara hon och jag. Syrran ville nämligen låna A och W över natten igen och då tänkte vi passa på! Det är ju lov oxå så på torsdag ska hon följa med sin mormor till Kramfors där brorsan med familj bor. Dom har fått hundvalpar, så det blir nog kul att se dom!
Vi har ju fått en varsin stegräknare från jobbet för att vi ska röra på oss. Så nu pågår en tävling i Hudiksvalls Kommun, vad vi kan vinna verkar däremot ingen veta*L* Vi fick anmäla oss i lag om max 3 personer, men av någon annledning så blev jag anmäld ensam så kraven känns höga om jag ska kunna få mig en vinst skratt men jag tycker det är lite kul, åtminstone än så länge. Vi ska nämligen hålla på i 3 månader! Det blir ju i alla fall skönare och skönare att vistas utomhus eftersom vi går emot våren! Och igår sjöng jag och G karaoke och då stog vi inte stilla så det blev en del steg då med och roligt hade vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0