söndag 8/6

I fredags var det bestämt att W och syrran skulle sova i lekstugan, han började redan kl 11 och frågade när kommer hon! Vi bäddade och donade där och sen var det då äntligen dags att få lägga sig. Han hade sagt att vad spännande vi ska ha det inatt. Dom låg och lyssnade på fågelungarna som pep(har ett bo precis under taket) och sen somnade han. Kl 03 hade han vaknat och sagt vad mysigt vi har det, sen hade han somnat om....
 Idag har vi varit till Bromvallen, till Svärföräldrarnas stuga, otroligt varmt idag så vi badade(till och med jag!!) Det var 23 grader varmt i vattnet. Sen åt vi grillad lax med mamma och pappa. Mamma och jag var och köpte blommor på förmiddagen, så hon hade satt dom så fint tills vi kom hem! Tack snälla du för hjälpen! Så nu har jag det fint här ute.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Det är bara William och jag som vet hur mysigt vi hade det i lilla stugan! Han vill sova där en gång till och det har jag lovat. Puss och kram till er alla!:)

2008-06-09 @ 17:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0