PARTY!

Då har det då varit party i dagarna 3! Ålandstrippen var jätte trevlig, kunde nästan tro att jag led av vätskebrist men se det gjorde jag inte utan av någon anledning var jag bara törstig ändå:-) skämt och sido så hade vi en trevlig kväll och på fredagen var inte humöret på topp före lunch*L* men det gick över som tur var.... och dagen blev kanon till slut. Skönt att komma hem var det oxå, och igår var det bara att börja om förkylningen till trots för att gå iväg på klassfesten. Det var väldigt trevligt att träffa er! Vi var tyvärr inte så många men det blir inte roligare än vad man gör sig! Idag fyller jag då år och har haft släkten här på tårta. Jag har feber och det är rätt så jobbigt när det är så här varmt, men det är ändå härligt att sommaren kommit. Barnen har badat i den lilla poolen och även sprungit i vattenspridaren, skönt med vatten sådana här dagar.Nu ska jag gå ner och se om jag orkar röja efter oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0